27 Haziran 2015 Cumartesi

Yağmur Şehri - Hiroyasu Ishida

* 'Ayarlar'dan 'kalite'yi yükseltiniz.

6 yorum:

  1. Nedense adeta büyülendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle. Eşsiz bir eser, çok aradım ama bu nitelikte bir başkasını bulamadım.

      Sil
    2. Herşeyi ile muhteşem bir çizgi şenliği, teşekkürler Stoktan..

      Sil
    3. Muazzam bir atmosfer yaratma becerisi ve harika kurgulama, üstelik çok genç bir sanatçı.

      Sil
    4. Taşınırken kırık çocuk kalbim ve tıpkı küçük kız gibi o bi'şeyleri tutup kolundan götüresim geldi bir an aklıma... Çizimleri ve müziğiyle insanın içine işliyor. Bu kadar genç bir sanatçının elinden çıkmış olması da gerçekten şaşırtıcı.

      Sil
    5. İnsanın içinde bir şeyleri kıpırdatıyor gerçekten. Hiroyasu adını ilerde çok duyarız diye düşünüyorum, bir aksilik olmazsa tabi...

      Sil