13 Eylül 2012 Perşembe

Görülesi kareler II

2 yorum:

  1. İzleme listeme aldığım bir film ama önceliklerimden ne zaman sıra gelir bilmiyorum. bu arada ben de prometheus'u önereceğim sana. ridley scott, alien filminde kullandığı şablonlar üzerinden çekmiş ve alien'in kökenini anlattığı muhteşem animasyonları olan bir film çıkarmış. sanırım gerisi de gelecek gibi.. gerçi oyuncu seçimini çok başarılı bulmasam da türün sevenleri için izlenesi bir film..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dark Shadows izleyiciden çok fazla yankı bulmadı ama ben çok sevdim. Burton'un o muhteşem fantastik mekân ve karakter yaratımı, her zamanki cuk oturmuş oyuncu kadrosu ve kendine özgü kara mizahıyla belki bir baş yapıtı değil ama yine bir şölen niteliğinde çalışması bence. Umarım sen de beğenirsin Hakan.

      Prometheus'a gelince... of! of! of! Aylardır merakla beklememin sonucunda evvelki akşam düzgün bir versiyonunu bulup izledim. Dediğin gibi olağanüstü animasyonlar ile bilimkurgu severleri keyfe boğacak bir film olmuş. Hikâye, çok iyi yansıtılmış karanlık atmosferiyle insanı bir an olsun rahat bırakmıyor. Kısacası, bayıldım... fazla beklemeden bir kez daha seyretmeliyim.

      Sil