30 Temmuz 2018 Pazartesi

1992 - Segrelles

1 / 8
Sayfa 1
2 / 8
Sayfa 2
3 / 8
Sayfa 3
4 / 8
Sayfa 4
5 / 8
Sayfa 5
6 / 8
Sayfa 6
7 / 8
Sayfa 7
8 / 8
Sayfa 8

3 de JULIO 1992 (3 Temmuz 1992), Cimoc Especial 3ª Guerra Mundial, 1982 - yazan & çizen: Vicente Segrelles, çeviren: SToktan. / L'Eternauta #13 Mart, 1983 / Heavy Metal 1984 Ocak

"Cimoc özel, 3. Dünya Savaşı"
sayısının yine Vicente Segrelles
elinden çıkma kapağı.
Vicente Segrelles
(Gözlüklülerden ihtiyar olanı) ve
ünlü eseri "El Mercenario".

6 yorum:

  1. Stoktan bey bu hikaye uzun zamandır okuduğum en güzel hikaye, neden bilmiyorum, gökdelenler arasında gezinen bir denizaltının hayali bile insanın kalbini hızlandırıyor. Keşke indirme linki olsaydı, muhteşem bir hikaye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da Stanley Kramer'in 1959 tarihli filmi 'On the Beach'i hatırlatmıştı ilk okuduğumda. O da çok etkileyicidir. Tabi Segrelles'in esprili finali orada yoktu.
      İndirme linki alttaki resimlerin üzerine binen HD düğmesinde. Artık daha yüksek kalitedeki halini bu şekilde üleşiyorum.

      Sil
    2. Keşke arada böyle filmler hakkında da yazsanız. Bu filmi hemen izlemeye başlıyorum

      Sil
    3. Hayal-et dergide bir ucundan sinema işine kolları sıvamıştım ama Mekân'da da bir şekilde bahis konusu etmek mümkün olabilir tabi.

      Sil
  2. benim de çok hoşuma gitti. çeviri için gerçekten teşekkürler. link için ayrıca teşekkürler .. takipteyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de sağolun. Ben çevirmeye, siz takibe devam ediyoruz, bir aksilik olmadıkça.

      Sil